10 bekännelser

Jag kan inte måla naglarna utan att ha på en sminkvideo i bakgrunden.
Ibland när jag har långtråkigt går jag runt och spelar upp scener ifrån Vänner i huvudet.
Jag har torr hud vilket innebär att jag får mycket problem på vintern, då behöver jag köpa specialsalvor osv.
Jag är lite av en teaterapa, haha, jag tycker mycket om att "agera" och sånt...
Jag tänker mycket på skolan och blir stressad av den.
Många har varit "rädda" för mig innan de lärt känna mig, haha men jag har ganska stark personlighet så det kan vara därför.
Jag har ett litet beroende av att smörja in mig, jag klarar inte av att inte smörja in kroppen när jag har duschat.
Jag gillar mycket att fota och bli fotad, ibland förstår jag inte varför jag inte införskaffar mig en riktig systemkamera...
Jag snackade mycket mer "skit" när jag gick i fyran- femman än vad jag gör nu när jag går i åttan.
När jag var liten fram till åtta årsåldern kunde jag inte äta potatis, i sådana här burkar där potatisen inte alls har mycket smak spydde jag upp den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0