Informationsboxen

Godkväll! Nu har jag fått flera frågor av nära och kära om vart jag hittat frågorna. Nu vet ni ju inte hur man hittar dem så istället visar jag steg- för- steg där ni alltid kan kolla när jag gjort liknande videosar med frågor. 

1. Gå in på min underbart fina kanal på youtube och klicka in er på den senaste videon.
2. När ni kommer till videon och skrollar ner, innan kommentarerna kommer ni se att jag har skrivit något under varje videoklipp. Detta kallar jag för "informationsboxen" så om jag nämner det någon gång vet ni nu vad jag menar. Tryck på "visa mer"...
... och då kommer ni kunna se allt jag skrivit och där finns också frågorna. Så nu om jag gör någon "frågevideo" eller om ni har en allmän fråga så titta i informationsboxen för jag kommer alltid publicera text där och kanske får ni svar på era frågor. Kul annars att ni vill göra likadana videosar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0