You can talk all you want

Såhär såg det ut hemma hos Vendela. Vi hade det jättemysigt, åt pizza, skitsnackade, spelade cod och hade spakväll som har blivit lite av en tradition. Idag har det dock varit kaos med vädret, jag hade ställt min klocka på nio så att jag bara skulle gå upp och åka hem för att plugga. Jag slängde på mig mina kläder och gick till bussen i värsta vädret men när jag väl var framme vid busshållsplatsen står det att bussen jag skulle tagit blivit inställd. Så där var jag tvungen att vänta i en kvart och när sen bussen kommer tog jag en lite omväg för att inte behöva gå ute i kylan. Sen blev det jättekrångligt då det skulle komma ersättningsbussar o.s.v. men så stod jag på fel ställe så jag står och väntar i en kvart igen och allt var bara kaos så när jag väl kommer hem har det gått två timmar på en sträcka som annars skulle ta kanske 30- 40 minuter. Nu verkar det i alla fall ha klarnat upp, solen lysar i alla fall! Jag tänkte lägga mig i badet nu och pyssla om mig, vi hörs snart!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0