My endless love

På kvällen badade vi i Vendelas jacuzzi och bastade i hennes bastu, hur mysigt som helst.
Runt tolv satte vi på high school musical, meningen var att vi skulle titta på alla tre filmerna men när vi satte på andra filmen såg jag ingenting och orkade inte anstränga mig heller för att göra det så istället somnade jag.
Här sover mina bebisar som små änglar (haha älskar när folk säger så, sover som små änglar).
På morgonen gick vi upp och åt jättegod och mysig frukost och mot eftermiddagen åkte jag och Ofelia hem.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; Tack så jättemycket fina du :)



Hoppas du har en bra kväll!

2012-02-28 @ 21:33:58
URL: http://eemle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0