Brush

I torsdags var jag med Vendela och shoppade med henne en liten stund. Fick med mig dessa två borstar ifrån Kicks. Har tidigare varit lite tveksam mot borstar där ifrån men dessa är hur mjuka och lena som helst, jag blev alldeles chockad när jag kände på dem för några veckor sen. Borstarna fanns då inte i affären så nu när jag såg dem i torsdags blev jag galen. Den lilla, kabuki borsten, är nummer 206 och kallar sig för "KICKS professional mineral brush" och den större "KICKS professional 205". Har inte använt dem än men kan skriva ett inlägg om dem när jag använt dem! 

Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Skulle du kunna göra ett video-inlägg där du visar hur du sminkar dig.

Kram :)

2012-01-28 @ 20:53:39
URL: http://krusmyntas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0