Fallen ängel

I förrigår åt jag och Laura sushi på vårat favoställe...
På kvällen kom Hanna och joinade oss...
Vi gjorde iordning en bricka med te, loka, kiwi, grapefrukt, chips och dipp.
På natten/kvällen traskade vi utmed hundarna på en kvällsprommis.
Alla hade på sig Hollister braxer...
När morgonen kom väckte Hanna oss och vi gick direkt ut på en längre morgonprommis...
När vi kommit in ifrån prommisen var Hanna tvungen att gå. Jag och Laura bestämde då att vi skulle baka kladdkaka...
Dagen gick, jag, Laura och min syster Ella tittade på tre olika filmer: brides maids, smurfarna och kung fu panda, haha. Mot kvällen duschade både jag och Laura då vi både kände oss superofräscha och sen hoppade vi i sängs. Nu ligger Laura här på madrassen och sjunger "we wish you a merry christmas". Mysigt! 

Puss

Kommentarer
Postat av: Vendela

Sa ju att Laura får spendera massa nätter hos dig :( snyft

2012-01-07 @ 13:37:28
URL: http://wermess.blogg.se/
Postat av: elsa

hahhaha sushi "bussen"!

2012-01-09 @ 22:07:49
Postat av: Laura

så himla mysigt och mysiga bilder jag dör!

2012-01-14 @ 14:53:15
URL: http://thirdfloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0