I think I wanna marry you

1. Hur gammal är du om fem år? 19

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? No-boken

3. Hur lång är du? 1.70- 1.72

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Kan man kalla Vänner film? Annars vet jag faktiskt inte...

5. Vem ringde du senast? Jenny, svarade dock inte (forever alone)

6. Vem ringde dig senast? Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? En video ifrån Vendelutt!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror helt på vilket humör/situation men oftast ringa!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10.  När såg du senast din mamma? 15 min

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du i dag? Vet inte riktigt...

13. Vilken är din favoritjulsång? Alla på Absolute Christmas skivan

14. Vilken är din favoritplats? Thailand, Paris, sängen o.s.v.


15. Vilken plats föredrar du minst? ...

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, antagligen i en liten söt lägenhet i Stockholm

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mördare, haha! Elsa, kommer du ihåg när vi skulle gå till Hemköp och du tog upp en liten vass pinne för att ifall en mördare skulle komma skulle du sticka honom? Kommer ihåg det så väl!


18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ofelia var otroligt skön någon dag...

19. Hur stor är din säng? 1,40 hos mamma och en vanlig hos pappen.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Har nästan alltid på mig en stor tröja

22. Hur många kuddar har du i sängen? Har faktiskt 10 st men sover dock bara på två!

23. Hur många landskap har du bott i? Ett!

24. Vilka städer har du bott i? Stockholm

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

26. Är du social? Det kan man nog säga

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's cookie dough

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka är en favis...


29. Tycker du om kinamat? Ja, min dröm är att äta nudlar med pinnar i en kartong i New York.

30. Tycker du om kaffe? Ohja!

31. Vad dricker du till frukost? Juice, mjölk eller oboy

32. Sover du på någon särskild sida? I mitten...

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja

35. Är du en beroendemänniska? Nej, eller förstår inte riktigt frågan...

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner inte riktigt men vet om

37. Vill du ha barn? Ja hur mycket som helst, de som känner mig måste vara rädda för mig, så fort jag ser en bebis så säger jag "åååh jag vill också ha" o.s.v.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, skulle inte riktigt säga att jag kan prata franska men lite.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Tror inte det

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet och bassäng, haha lite kul att bilden nedan varken är i havet eller bassäng men orkade inte leta efter någon annan...


41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och smink

42. Äger du dyrbara smycken? Hade ett Thomas Sabo armband (kanske inte dyrbart men hyfsat då jag hade många berlocker på det) och en Triwa klocka... även där inte riktigt dyrbart men dyrt ;)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Om jag ska vara ärlig tittar jag inte överdrivet mycket på tv längre så har nog inte riktigt ett favoritprogram. Det finns dock bra program på tlc och om top model skulle vara på tv:n skulle jag fastna.

44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? De flesta av mina vänner är roliga och sköna, annars skulle jag nog inte umgåts så mycket med dem men Ofelia, Filippa, Lovisa, Jenny, Laura, Hanna, Hedda är några av dem.

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal? Iphone- marimba

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja det har jag nog

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En penna och ett ljus

50. Flirtar du mycket? Haha, skön fråga, nej.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Förlorad ängel (bästa boken, tack Laura som gjorde så att den serien kom in i mitt liv)

54. Läser du någon dagstidning? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nej, om jag skulle åka bil skulle det vara med någon vuxen (som kan köra) och det är inte direkt så att jag skulle sitta och dansa i baksätet då...

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? The voice

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Någon timme sedan

59. När var du i kyrkan senast? Ingen aning!

60. Är du lycklig? Absolut!

Hittade den här listan på Elsas blogg.

Puss


Kommentarer
Postat av: Elsa

hahahha var ju tvugen att skydda oss från farorna vid hemköp!

2012-01-22 @ 20:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0