Red roses

I söndags förberedde jag och dessa tjejer ovan en mysig överraskningsmiddag för Alice som fyllt 15. Det blev lite misslyckat först men tillslut blev allt bra och Alice blev jätteglad. Efter överraskningsmiddagen tittade jag, Lovisa, Wilma och Alice på Jägarna 2, helt sjukt bra film, jag tror jag dör. När klockan slog runt 4-5 på natten somnade jag, Wilma och Lovisa hemma hos Loppan (haha). På morgonen gjorde vi jättegoda mackor och sedan tog vi en promenad till Wilma. Bilder ifrån det kommer snart, Lovisa ska skicka dem till mig!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad kul, vad fint ni gjort det!

Varför blev det misslyckat först?

2012-01-10 @ 20:51:42
URL: http://Http://mandagsbarns.blogg.se
Postat av: Alice

Så härliga bilder!! :D Tack så mycket!! <333

2012-01-11 @ 22:06:20
URL: http://aliceaaro.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken locktång använder du och hur orkar du locka det varje dag? Det är super fint ditt hår och din blogg! <3

2012-01-14 @ 15:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0