Until we bleed

Hej allesammans! Eftersom det är nytt år tänkte jag ge bloggandet en till chans. Innan jag berättar lite om mig själv vill jag tacka och pussa på alla er som besökte min blogg fastän jag hade bloggpaus. Ni är supersöta, tack för det. Jag känner mig så himla ovan att skriva blogginlägg nu, jag suddar ut varannan mening i stort sett, haha! Men för ni som inte läst min blogg innan, här kommer lite text om mig själv!

Jag heter Linnea Sunnemark, jag är 14 år och bor i Stockholm. Mina föräldrar är skilda så därför bor jag på två olika ställen. Hos pappa har jag två hundar, Eila och Ajax, världens finaste hundar. Jag har alltid haft ett intresse för dans och till våren funderar jag på att börja på zumba med Laura och Hanna. Annars gillar jag att sjunga (jag går i musikklass), vara med mina fina vänner m.m.

Hoppas att du gillar min blogg och att du visar det genom att kommentera! Om du har en fråga kan du ställa den på blogresponse,
i kommentarsfältet eller maila den till min hotmail. Blogresponse, hotmail och annan info finns i menyn.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hedda

BRA ATT DU BLOGGAR!<3

2012-01-03 @ 19:05:31
Postat av: Jenny

såååå snygg bild!!

2012-01-04 @ 19:14:45
URL: http://Http://mandagsbarns.blogg.se
Postat av: Malin

HALLELUJAH MOMENT

2012-01-04 @ 19:33:13
URL: http://malinsigrid.spotlife.se
Postat av: Malin

(hahahahha sååååååå töntig kommentar)

2012-01-04 @ 19:33:44
URL: http://malinsigrid.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0