Chockrosa

Så himlans fina, födelsedagsbarnet, Azzi och Balder.
Åh vad snygg du är!
Fick tyvärr inte någon bild på hela gänget men här är det jag, Laura, Hanna, Azzi, Malin och Ella på bild.
Så fina hela bunten! Imorn ska Malin lägga upp lite bilder som hon sa att jag fick sno så håll er uppdaterade antingen här på bloggen eller här. Hur som helst hade vi det verkligen hur mysigt som helst på en jättefin bufé/ resturang, Rice, på Östermalm. Där fick vi äta hur mycket god thai/kinesisk/japan mat som helst så just nu sitter jag här och pruttar bredvid stackars Laura... Haha. Malin fick ett par Dr.Martens av några av oss och hon blev förstås jätteglad då hon velat ha juste de. Men nu är fettot Laura hungrig igen. Hejdå!
Puss

Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)

2012-03-18 @ 00:51:34
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Laura

Så himla mysigt! Jag var jättesugen på macka...

2012-03-18 @ 18:29:32
URL: http://thirdfloor.blogg.se/
Postat av: azzi

åh vad mysiga bilder, fraaaaamför allt dom på alla OCH den första bilden är GROTESKT på mig!!!

2012-03-18 @ 19:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0