En liten lista

Lista tagen ifrån: Linn

Fakta

Namn: Linnea Sunnemark
Smeknamn: Linnet, krullet 
Födelsedag: 8e Juli
Bor: I Nacka och Hammarbysjöstad
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Brun
Arbete: /

Favorit

Färg: Har inte någon favo, gillar alla!
Drog: Tuggummi
Fordon: Bil i guess...
Film: The Note Book, Vänner (haha vet att det är en serie men blabla)
Djur: Hundar
Skor: Högklackat är ju så fint men, jag är dock redan väldigt lång så jag använder inte några...

Brukar du

Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ganska ofta
Skrika: Nej
Sova: Ja
Drömma mardrömmar: Nej
Försöka vara annorlunda: Haha, nej
Klä dig i svart: Japp
Hata folk: Nej, jag blir mer irriterad
Lita på folk: Mina närmsta vänner och familjen, ja.

När

Åt du senast: Alldeles nyss
Läste du en bok senast: Imorse
Köpte du något senast: Igår
Svor du senast: Idag
Sjöng du senast: Idag
Är det sommar: Om ett tag (låter Linns svar stå kvar på den)

Vem

Sov du med sist: Febe
Saknar du: Hedda och Kitan, så att jag dör.
Rörde dig sist: Mamma
Gjorde dig riktigt glad senast: Jag vet inte rikigt, alla gör mig glad!
Fick du sms från senast: Filippa

Har du

För många vänner: Nej
Tvångstankar: Haha, jo vissa... fast inte typ "om den där mannen går med högerfot över övergångstället och sen blinkar och rör armen åt vänster behöver jag ta självmord" 
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Nej
Brutit några ben: Nyckelbenet faktiskt!
Egen dator: Oui
Gjort bort dig rejält: Jahadå
Bra självförtroende: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Varit kär: Lite "små kär"
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Nej

Hur

Går du: Super coolt så att alla vänder sig om när de går förbi mig. 
Svarar du i telefonen: Hallå
Fördriver du tiden: /
Mycket pengar har du: Åh herregud, är nästan pank för tillfället. 
Tjänar du pengar: Månadspeng (Y)
Bäddar du sängen: Fint
Ofta diskar du: Kanske varannan dag/varje dag, beror på.
Ofta städar du: När jag vill, kanske varannan vecka.
Många stör du dig på: Haha, håller inte räkningen direkt...
Ofta träffar du din familj: Nästan varje dag (har kvar Linns på den här med)

Är du

Förstående: Ja
Osäker: Nej, dock kan det vara vissa speciella tillfällen ibland.
Intressant: Eummm...
Hungrig: Nej
Barnslig: Nej
Lätt uttråkad: Ja
Ledsen: Nej
Glad: Ja
Pålitlig: Haha, ja, jo, kanske
Katt eller hund: Inget, jag är en människa

Välj

Vit eller svart: Gosh, kan inte. 
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Telefon eller internet: Telefon (om det finns internet i telefonen)
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Beror på (och ja, jag behöll Linns svar där med)

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

GUD vad skön på tvångstankarna!!

2012-03-26 @ 09:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0