It's all so quiet

Godeftermiddag soldater! Idag har jag avklarat ett prov vilket är jätteskönt, nu har vi bara lite inlämningsuppgifter varje dag tills veckans slut och sen kommer vi ha prao i två veckor och sedan påsklov. Så otroligt lycklig/glad är jag när jag tänker på att jag kommer få vara ledig ifrån skolan i tre veckor, så himla skönt så jag tror jag dör! Mina praotider kommer dock vara lite jobbiga, jag börjar jobba åtta på morgonen och slutar runt fyra på eftermiddagen, alltså kommer jag jobba i åtta timmar men jag kommer ju få leka och gosa med barn som är 1-2 år så jag tackar inte nej. Men nu ska jag i alla fall fortsätta plugga, vi ses mannar!

Puss

Kommentarer
Postat av: Blanche

Du är bara för underbar, puss min sköna <3

2012-03-21 @ 19:29:53
Postat av: Febe

Var ska du praoa? <3

2012-03-22 @ 14:05:26
Postat av: Laura

snygg!!

2012-03-22 @ 22:08:19
URL: http://thirdfloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0