Let's start over

Namn: Linnea Sunnemark
Ålder: 14
Längd: 1,73-1,75
Född: Stockolm
Bor: Stockholm
Gör just nu: Lyssnar på spotify och bloggar.
Nämn en bra egenskap hos dig själv: Trevlig
Nämn en mindre bra egenskap hos dig själv: Otålig
Vad är du rädd för: Att gå själv när det är natt, känns alltid som att det ska komma någon och först våldta mig och sen mörda mig.
Har du körkort och egen bil: Nej
När grät du senast: Jag vet faktiskt inte, några veckor sen kanske. 
När skrattade du senast: När jag pratade med Jenny och Laura på facebook.
Vem åkte du bil med sist: Tror bestämt att det var med pappa...
Vem åt du mat med sist: Syster min.
Vem sov du hos sist: Lovisa med Ofelia.
Vem sov hos dig sist: Lovisa och Ofelia.
Vad var du rädd för när du var liten: Minns faktiskt inte!
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Lärare/dagisfröken...
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Ingen aning!
Värsta smärtan du råkat ut för: Antar att det var när jag bröt mitt nyckelben, dock minns jag inte känslan då jag var så liten. 
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Absolut vänner, ibland får jag moments när jag typ sitter och tänker "gud vad jag har fina vänner", jättetöntigt- jag vet. Sen gör resor och sommar mig riktigt glad...
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Jag kan bli jättesur på folk men inte riktigt så att jag skulle ställa mig och kasta runt stolar liksom... Den gång jag varit riktigt ledsen är framförallt när farmor dog. 
Har du någonsin sportat: Ja, nästan halva mitt liv har jag dansat (saknar verkligen det då jag inte dansar längre) sen har jag gått på klättring.
Någon du ser upp till: Farfar.
Vad finns alltid i din handväska: Mobil, nycklar, busskort (dock finns det i fickorna), plånbok, tuggumi, body butter/lotion och något för läpparna.
Har du varit utomlands någon gång: Oui! Orkar dock inte babbla upp alla länder.
Vilken plats var finast: Paris, utan tvekan.
Största stad/städer du varit i: Vet inte vilket som var störst riktigt...
Har du piercing eller tatuering: Hade hål i öronen men jag fick för mycket infektioner så det var bara krångligt att ha det. ...
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Som Francisco Lachowski...
Finaste komplimang du fått: Men gud, jag har ingen aning, det är inte direkt så att jag rankordnar komplimanger jag får! 
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Nej.
Storstad eller landet: Älskar båda går inte riktigt att välja. 
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Kött eller fisk: Kött.
Hund eller katt: Hund!
Aftonbladet eller expressen: Aftonbladet.
McDonalds eller MAX: McDonalds!
Charter- eller skidsemester: Charter, är inget fan av skidor.
Sverige eller utlandet: Beror helt på vilket annat land...
Sport eller nyheter: Nyheter.
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Jag tycker inte att hårfärgen spelar någon roll, det som spelar roll är om killen "bär upp den" eller inte.
Sommar eller vinter: Sommar!
Vår eller höst: Vår!
Flyg eller tåg: Flyg tror jag...


Kommentarer
Postat av: moa

super fin blogg!! Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll:) kram

2012-03-11 @ 21:17:27
URL: http://trendbook.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0