Senaste dagarna

Hej vänner! De senaste dagarna har jag sovit över med Lovisa och Ofelia så det är därför jag inte uppdaterat bra alls. Vi har i alla fall haft det jättemysigt, jag somnade, som vanligt, tidigare än tjejerna eftersom natten innan hade vi inte sovit i 9 timmar (vilket jag verkligen behöver för att kunna hålla mig vaken längre på kvällen). Hur som helst, vi vaknade runt tolv- ett och Ofelia åkte någon timme efter det. Jag och Lovisa bestämde oss då för att ta en promenad vilket slutade med att vi gick runt på kyrkogården. Det var jättehärligt väder, solen lyste och jag ångrade då riktigt att jag inte tog med kameran... istället fick jag fota med iphonen, inte riktigt så fina bilder jag hoppats på men de duger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0