Små saker

Idag följde jag med Malin, Ylva, Magda, Katarina och Lovisa till Forum där jag införskaffade mig lite smågrejer.
Jag investerade en ny mascara ifrån Maybelline New york, one by one. Eftersom alla klagar/ älskar den måste jag komma med den slutgiltiga recensionen. Tyvärr förekom det inte på förpackningen att mascaran var brun så såklart fick jag med mig en brun hem när jag egentligen ville ha en svart.
Ifrån Kjell & Company köpte jag 4 skal, två bumper och två vanliga.
Såhär såg klänningen jag köpte för ynka 100:- ut, ifrån Gina Tricot. Väldigt enkel och svart med en fin rygg. Kan försöka ta bättre bilder när det är bättre ljus, på bilden jag tog över såg allt väldigt så dystert ut.

Kommentarer
Postat av: Alice

Gud va fint allt var och skalet högst upp till vänster var verkligen WOW! Ha det på idag :D

2012-06-01 @ 07:05:31
URL: http://aliceaaro.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gud så snygg klänning! och "nitskalet" var astufft.

2012-06-06 @ 22:12:26
Postat av: Ella

Är du serriiiiöööös med klänningen, fan vad snygg! Tror du den finns kvar?

2012-06-13 @ 10:18:58
URL: http://ofwermans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0