Vårt land

Hej! För någon timme sedan kom jag hem från Forum efter att ha handlat två klänningar. Än så länge vet jag inte när jag ska ha varje då jag har tre tillfällen där det behövs klänning: vårkonsert x2 och skolavslutningen. Kommer "väga upp" ett av tillfällena med klänningen jag kallar för cha- cha här. Hur som helst tänker jag inte visa klänningarna innan jag använder dem, det blir roligare på det viset (det är alltså inte klänningarna jag skrev om i några inlägg under).
Haha, shit vad dålig täckningen på den nedre klänningen blev mena aja, såhär ser de ut i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mantra

Hej Linnea! Skulle bar vilja säga att jag också köpt den gröna det är helt ok ifall du vill ha den haha ville bar säga så du vet! Puss på dig

2012-05-19 @ 12:56:15
Postat av: Febe

Hur får du bilderna sådär på sidan? Försökte själv men det gick inte så bra... Sjukt snyggt :) <3

2012-05-20 @ 15:23:47
URL: http://fsandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0