Grön och blå

Dagen började med att jag och Febe åkte in till stan där varken någon av oss hittade någonting så istället åkte vi och köpte Subway. Det var första gången för oss båda att äta där så vi blev helt hyper när man fick kaka/chips + läsk + macka... hehe feta. Maten tog vi med oss till en solig park där vi satte oss och åt.
När vi varit hemma hos mig ett tag och spelat wii bestämde vi oss för att gå upp för Hammarbybacken, något som var jobbigt men mysigt för när vi kom upp la solen sig och det blev en jättefin, rosa himmel.
När vi knallat ner för Hammarbybacken gick vi och beställde sushi, här sitter vi och väntaarr...
Tadaa! Vi tog med sushin hem till lägenheten där vi satte på Kalle och Chokladfabriken (som jag förövrigt måste säga att Willy Wonka är så otroligt skön, fattade inte det första gången jag kollade på den).
Till frukost åt vi det här på balkongen i solen. SÅ mysigt! Sedan satte vi oss på en av bryggorna vid vattnet och solade och sen gick vi hem till Febe och gjorde våfflor som vi också satt ute i solen och åt. Jag blir verkligen på bra humör av solen, helt sjukt hur mycket den påverkar än! För att se vad Febe har lagt ut tryck här.

Kommentarer
Postat av: Febe

åh herregud vilken ful bild på mig :O

2012-03-25 @ 21:26:45
URL: http://febesandin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0