Back to hell

Fan, nu börjar skolan snart. Jag får verkligen ångest-panikattacker.

Kommentarer
Postat av: Jenny

skoja inte, jag kände stressutslag på hela kroppen när magnus och emelie började prata ;)

2012-04-16 @ 10:09:58
Postat av: Anonymous

ASSÅ OK! till kommentaren ovan

2012-04-16 @ 15:42:58
Postat av: Laura

ASSÅ LUGN! till kommentaren ovan

2012-04-16 @ 18:47:01
URL: http://thirdfloor.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag tänkte bara tipsa om en jättebra sminkbox man kan köpa och få hem en gång i månaden.

http://www.glossybox.se/

Hoppas du tyckte det var ett bra tips:)

Kram

2012-04-16 @ 21:26:38
Postat av: Anonymous

Kändes lite överdrivet bara. Låt mig, dumb bitch. Back to the kitchen.

2012-04-17 @ 09:27:52
Postat av: Jenny

ASSÅ HAHAHAHAHA till kommentarerna ovan! och "Anonymous" så länge du inte är Linnea som kommenterar anonymt på din egna blogg (vilket iofs vore ganska kul) så sa jag inte till dig. Noter min blinksmiley dessutom.

2012-04-17 @ 18:20:36
Postat av: Laura

Du är så jävla pinsam. Sluta snälla för du skämmer verkligen ut dig själv. Om du ska skriva bitchiga kommentarer, stå för vad du skriver och skriv namn och herregud hitta på bättre kommentarer! En sak om du faktiskt skrev en bra kommentar, men liksom "Låt mig, dumb bitch. Back to the kitchen." hahahaha, förlåt men det är nog det pinsammaste jag någonsin sett någon skriva.

2012-04-17 @ 18:29:37
URL: http://thirdfloor.blogg.se/
Postat av: Anonymous

Hur kan två uttalanden göra mig till en pinsam person? Det är precis, exakt, just sådant här jag har svårt att förstå mig på. Jag tyckte det hon skrev var överdrivet och lite, lite onödigt. Och jag tycker du ska låta mig tycka det, svårare än så är det inte. Att du drar fram hela "åh-vilken-pinsam-individ-shit-människor-asså-utrota-arten" kortet är ju bara löjligt, eftersom det var du från början som skrev "LUGN". Vem är uppjagad nu? Hah, not surprised this would happen though.

2012-04-17 @ 19:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0