Black flag

I tisdags blev jag sminkad på Make up store av en jättesöt och trevlig tjej. Hon använde sig av lila toner vilket jag faktiskt tyckte om så jag köpte de ögonskuggorna hon använde. Som ni kan se satt Jenny troget vid min sida också!
När vi varit och shoppat åkte vi hem till Jenny där vi bland annat spelade in videon (förra inlägget), bakade och tittade på Top model Sverige. Efter att ha kollat på lite intervjuer med Alice så var det inte helt fel att hon vann...
Dagen efter var det egentligen planerat att jag och Laura skulle ha sims-maraton hela natten men Jenny ville vara med så då blev det lite ändrat, bland annat så bakade tjejerna en kladdkaka! Idag så gick vi upp hyffsat tidigt för att Laura och hennes söta syster skulle in till stan och klippa sig så idag har det blivit en hemmadag för mig. Ganska skönt det med :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha jag ser lite konstig ut på första bilden men du är snygg som alltid. Jag älskar att jag ändrade dina och lampans planer, förlåt!

2012-04-13 @ 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0