Hannut och Laurut

Godmiddag, inatt sov Laura och Hanna hos mig vilket var jättemysigt. Jag hade först förberett mackaroner och köttbullar med mozzarella och tomater som jag stoppade i små byttor och traskade iväg till en brygga där Laura och Hanna väntade. Klockan var runt åtta så vi satt där med kvällsolen, filtar och maten och pratade skit. Hur mysigt som helst och som grädde på moset överraskade jag med att jag hade bakat en kladdkaka så Laura blev helt till sig och började gnaga på allt som kom i sin närhet (driver men Laura hade tjatat om att hon ville ha dessert). När vi var klara med maten och solen gått ner träffade vi på en fullis som var oerhört trevlig och skön, haha mysig men sen drack vi te och la oss då vi hade skola och prao idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0