Rökmåln

Du heter: Linnea

Smeknamn: Linnet, Krullet/Krullis, Limpus

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Jag lyssnar i stort sett inte på deppig musik...

Beroende av: Tuggummi

Vad tror folk om dig?: Har hört att folk är "rädda" för mig, haha!

Stämmer det? Nej.

Vad får du oftast komplimanger för?: Måste säga håret

Vad säger du för att imponera på någon?: Jag är cool för jag har en missbildning i hårbotten, har du något liknande? xD

Hur imponerar man på dig?: Gör fem bakåtvolter och du är min! Haha...

Brukar du skratta för dig själv?: För ofta

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: En video ifrån Vendela där hon pratade.

Var bor du?: På två ställen runt Stockholm.

Trivs du där?: Ja

Äger du några converse: Oui

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Lite kanin eller snarare "känslig" och sen har jag köldallergi.

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"

Vem ringde du senast?: Ofelia

Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: Min portkod, haha.

Antal timmar sömn inatt: Åtta

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Ja, för det mesta.

När mår du bra: När det är sommarlov och inget plugg...

När blev du fotad senast: Idag

Hur känner du dig nu: Förrvirrad, hahaha, nämen sunkig.
Vad tycker du om fötter: Det är två plankor som sitter längst ner på benen.
Vad saknar du: Sommar och ledighet, låter som jag är värsta jobbnarkomanen men jag hatar skolan och plugg.

Hade du en bra kväll igår: Jättemysig med familjen på restaurang.

Favorit dryck på morgonen: Mjölk

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Jag lägger mig och kollar på tv runt 10 och sen somnar jag nog runt 11 (väldigt olika) och förstås senare på helger.

Är du blyg?: Nej

Sysslar du med någon idrott: Nej, jag vill att fettet ska dallra på kroppen!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, eller jag har svårt att tro att man blir kär i någon bara av att se den gå förbi liksom!
Är du nöjd med ditt liv: Ja

Är du bortskämd: Nej det tycker jag inte

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Haha, ingen aning

Vad längtar du till?: Sommar haha, desperat.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har världens finaste vänner

Hur gammal är du: 14- snart 15.

Tycker du om någon just nu: Inte på "det sättet"

Du samlar på: Frimärken 8-) Nämen pengar, går dock inte så bra!

Gröna eller röda äppeln: Förrut var det röda men nu både och.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min lilla vänskapskrets.

Vilken tid gick du upp idag: Sex

När grät du senast: Minns ej...

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Jätteolika...

Har du piercing: Nej

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn: Så mycket så jag dör

Är du bra på att laga mat: Helt ok

Hur vig är du: Åh gud, jag tror jag ska dö bara av att nudda fingrarna i marken.

Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten

Tror du på ett liv efter döden: Jag hatar att tänka "vad som händer efter döden" får lite panik och ångest.

Tycker du om sushi: Det bästa som finns, vill gifta mig med en japan så att jag får sushi varje dag...

Vad äter du helst när du ser på film: Chips & dipp

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Vilken ögonfärg har du: Blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det tror jag, inte något som jag kommer ihåg dock.


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahahahahahah "nej jag vill att fläsket ska dallra på kroppen!" hahahahahah så jävla skön!!

2012-04-17 @ 23:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0