That's the stuff

Lördagskvällen började med earthour med familjen vid middagsbordet. Laura och Hanna kom runt nio med godis så då la vi oss i min säng och pratade och åt gott i flera timmar. När klockan blev tolv-ett satte vi på the note book, åh så fin film.
När vi vaknade hade mina päron gjort brunch som vi åt glatt och efter det åkte Hanna vidare medans jag och Laura satte på en annan film som jag glömt bort namnet på nu.
Här hade jag och Laura köpt hem yakiniku och sushi som vi åt framför björn bröder, så himlans fin barn film.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Vilka härliga bilder!

2012-04-02 @ 13:01:47
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: ofelia

åh! björnbrödeeeer! :D

sankar dig tjejen! känns som om vi inte setts på typ ett halvår... även fast de är en vecka typ... <3

2012-04-02 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0