Fly like a bird


Hejhej! Nu har Hanna sovit här inatt och vi har haft det jättemysigt, har verkligen saknat den tösen. Vi somnade, efter att ha ätit chips och dipp, jätteobekvämt i min säng framför vänner supertidigt så idag vaknade vi också tidigt vilket var jätteskönt, man har liksom hunnit med mer grejer! Just nu skypar jag hur som helst med Laura som är superirriterad och jag ligger återigen jätteobekvämt i min säng. Snart ska jag börja sminka mig och göra mig iordning för ikväll då jag och en massa andra ska fira Malin som fyller 15 idag.



Kommentarer
Postat av: Laura

Så himla läskigt att vi gjorde likadana inlägg typ! Vad snygg du är min vän!

2012-03-18 @ 18:31:23
URL: http://thirdfloor.blogg.se/
Postat av: Blanche

Yay feezzt! Du är såå fin!

2012-03-21 @ 19:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0