Vårkänslor

Igår begav jag mig till stan runt ett-två tiden för att möta upp Ofelia och Lovisa där. Det var så himla varmt ute, närmare 13 grader (!!! :D) så istället för dunjackan slängde jag på mig jeansjackan, riktiga vårkänslor uppstod bara där. När vi kom in till stan promenerade vi mot Djurgården där vi hittade Vapiano och fastnade i någon timme. Alla tre tog pasta rätten Funghi som jag verkligen kan tipsa om, det var någon sorts svampmix och gräddsås, hur gott som helst. När vi var klara där gick vi och satte oss vid vattenkanten där vi åt glass och choklad och tittade på när solen la sig. När solen lagt sig kände man direkt hur kallt det blev så då tog vi bussen till t-centralen där vi gick runt i affärer. Jag fick med mig två Iphone-skal som jag kan lägga upp bilder på senare. Runt sju-åtta kom tjejerna hem till mig och sov och ikväll blir det samma visa. Här har ni bilder!


De sista tre bilderna är ifrån min Iphone och resten är ifrån numera proffs-fotografen Ofelia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0