Lousy

Anledningar till varför jag inte har bloggat på senaste tiden:
♥ Pga det fina vädret som varit har jag inte velat sitta inne framför datorn.
♥ Jag har haft fullt upp med skolan med prov och uppgifter som ska lämnas in.
♥ När jag är ledig från skolarbete försöker jag vara med kompisar eller med familjen.
♥ Eftersom jag har så mycket skola så har jag inget roligt att blogga om "Idag har jag pluggat no. Jag läste om rörelseorganen och om hur de arbetar"
♥ Jag är för lat för att ta med kameran överallt och utan kameran blir det inga roliga bilder till bloggen och därmed förlorar jag blogglusten.
Men nu går jag mot ljusare tider, haha, imorgon ska vi lämna in en jättestor uppgift som har legat som en börda på mig sen vi fått den och när den är inlämnad har jag inte mycket jag behöver plugga. Jag tror det blir så att jag pluggar idag och imorgon men sen kommer nästan allt vara klart för den veckan. Därav blir det mer bloggande! Så håll ut två- tre dagar till.

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahah Eftersom jag har så mycket skola så har jag inget roligt att blogga om "Idag har jag pluggat no. Jag läste om rörelseorganen och om hur de arbetar" skön tjej!!

2012-05-06 @ 21:24:10
Postat av: Vendela.

Men vi borde börja typ fota konstant och lägga upp och blogga fETT MYCKET!! right!?!? jao!

2012-05-06 @ 23:35:50
URL: http://vendelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0