Målargubbe

Godkväll! Satan vad snabbt den här dagen har gått, borstade liksom tänderna för 20 minuter sen! Hur som helst, idag vaknade jag sent och låg och kollade på bloggar tills klockan slog tolv. Då gick jag upp och åt frukost i en halvtimma och sedan la jag mig och tittade på gamla bilder och gjorde klart lite grejer inom slöjden. Faktiskt ganska mysigt, sen gick jag och Ella ut och solade och åt lunch fast det blåste jättemycket så jag dog av kallhet och var tvungen att hämta filt. Nu är klockan redan middagsdags och jag känner bara hur den här långhelgen "rinner ur mina händer". Bajs. Imorgon ska jag dock först till farfars utställning (han målar) och sedan planerar jag ju på att köpa skolavslutning och vårkonsert klänningar. Ni måste hålla tummarna och hoppas på att de finns kvar, kommer annars vara utan klänning...

Här har ni en liten bild på söta farfar med sina målningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0