Mina sommar-skoldagar

...åh vad de är härliga! Jag och mina fina klasskompisar har varit väldigt mycket vid en urmysig sjö som ligger ungefär 10 minuter ifrån vår skola. Under repveckan, då schemat var som en dröm (haha) kastade vi i oss mat och sprang ner till sjön för att bada. Hur mysigt som helst kan jag berätta! I måndags tog vi oss dessutom tidigare till skolan men frukost- packning och gick ner till sjön. Där badade några, den här veckan har det varit så kallt så jag fegade ut den gången, och sedan åt vi frukost. R-i-k-t-i-g-t mysigt. För någon vecka sedan bakade jag på morgonen och tog med lunchmacka vilket nästan alla andra också gjort och så satt vi där och badade och åt lunch. Älskar verkligen att sommaren är här, allt blir så fint då.
Sedan har vi haft väldigt mycket håltimmar och extra raster, dessutom har vi slutat tidigare väldigt ofta, tillexempel i tisdags. Därför har vi utnyttjat det fullt ut med sushi- ätande och mc donalds-glas-ätande. Sushi åt jag med Lovisa, Ofelia, Filippa, Alice och Vendela i tisdags efter skolan vilket var väldigt mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0