Neutral, pH värde 7

Ögonskuggorna kommer ifrån paletten Naked, Urban Decay. I ögonvrån använde jag mig av en pastellgrön färg ifrån en Isadora palett, Blooming spring. I ansiktet använde jag mig av lite bronzing powder ifrån Isadora den med och en blush ifrån Face. Tänk att eyelinern faktist också kommer ifrån Isadora men mascaran är ifrån Maybelline Newyork, Stiletto. Ögonbrynspennan jag använde kommer ifrån H&M.
Här har jag använt mig av samma bassminkning, mascara, eyeliner och ögonbrynspenna som i sminkningen över. Ögonskuggan är annorlunda, jag använde mig av två singelögonskuggor ifrån Make up store, nämligen brown sugar och glam. På läpparna hade jag ett läppstift ifrån L'oreal Paris, nummer 264.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0